دانلود فیلم با لینک مستقیم

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود فیلم با لینک مستقیم

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود ای مه من استاد شجریان با لینک مستقیم+متن آهنگ

خواننده:   استاد محمدرضا شجریان
شاعر:     علی‌اکبر شیدا
آهنگساز:  علی‌اکبر شیدا
دستگاه:    آواز بیات‌اصفهان

متن ترانــه:    
ای مه من ، ای بت چین ، ای صنم      لاله رخ و ، زهره جبین ، ای صنم
     تا به تو دادم دل و دین ای صنم      بر همه‌کس گشته یقین ای صنم
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   هرکه تو را ، دیده زخود ، دل برید      رفته زخود ، تا که رخت ، را بدید
 تیرغمت ، چون به دل ، من رسید      همچو بگفتم ، که همه‌کس شنید
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   ای نفس ، قدس تو ، احیای من      چون تویی امروز مسیحای من
      حالت جمعی تو پریشان کنی      وای به حال دل شیدای من
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }


                                                                                           

             لینک دانلود اهنگ  





نظرات 2 + ارسال نظر
بماند پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 15:15

ممنون

boy.nic41 جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 05:03 http://azmon.com

yes im very nic

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد