دانلود فیلم با لینک مستقیم

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود فیلم با لینک مستقیم

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

شیار143 و مهمان داریم از چهارشنبه اکران می شوند/ «مستانه» هفته آینده می آید


 
 فـرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  در مورد آخرین جلسه شورای صنفی نمایش اظهار کرد: در این جلسه که با حضور آقایان حجت‌الله ایوبی و محمد احسانی برگزار شد‌، مقرر شد که پس از خارج شدن فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» از اکران‌، فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه، یک هفته در سرگروه آفریقا و از هفته آینده «مستانه» به کارگردانی حسین فرحبخش در این سرگروه اکران شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد که دو فیلم «شیار143» به کارگردانی نرگس آبیار و «مهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور‌ از چهارشنبه این هفته به ترتیب در گروه آزادی و استقلال اکران شوند، همچنین «نطفه شوم» به کارگردانی کریم آتشی از چهارشنبه در سینماهای آزاد اکران خواهد شد.
 
سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم در این جلسه آقایان حجت‌الله ایوبی و محمد احسانی حضور داشتند و علاوه بر شنیدن گزارش عملکرد شورا از سوی آقای ابوالحسن داودی‌، از عملکرد این شورا تقدیر و تشکر کردند.
 
اخیرا مدیر کل سینمای حرفه‌ای در نامه‌ای به رئیس شورای صنفی اکران خواستار خارج شدن فیلم "عصبانی نیستم" از دستور اکران شد.
 
این در حالی بود که طی دو هفته گذشته وزیر ارشاد تاکید کرده بود که با تغییراتی که در این فیلم انجام شده،«عصبانی نیستم» دیگر منعی برای اکران ندارد. البته علی جنتی چند روز بعدتر در یک مصاحبه دیگر خبر داد که «عصبانی نیستم» فعلا اکران نمی‌شود.
منبع : ایسنا | تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد